براساس قوانین جدید مهاجرتی کانادا از تاریخ 1 آگوست 2018 مسافران باید برای انگشت نگاری از دفاتر وک کانادا وقت سفارت بگیرند.

روش های گرفتن وقت سفارت کانادا:
1- ثبت نام آنلاین
2- مراجعه حضوری به سفارت
مراجعه حضوری به سفارت برای شهروندان ایرانی به دلیل تعطیلی سفارت کانادا در ایران غیر ممکن است و هم چنین به مراتب ثبت نام آنلاین سریع تر و قابل پیگیری تر میباشد.
در قدیم کسانی که برای ویزای کانادا به صورت آنلاین یا بیومتریک اقدام می کردند برای وقت سفارت هم به همان صورت روال اداری طی میشده است اما در حال حاضر تعیین وقت فقط به صورت آنلاین از سایت VFS Global انجام می شود.

مراحل تعیین وقت سفارت :
ابتدا در سایت سفارت ثبت نام و بعد از تایید ایمیل با توجه به کشور و مرکز وکی که میخواهید انگشت نگاری کنید مراحل زیر طی می شود.
1- انتخاب دفتر vac مورد نظر
2- انتخاب منو Biometric envolment
3- انتخاب لینک Schedule an appointment
4- انتخاب گزینه new user و تکمیل اطلاعات
5- لینک فعال سازی به ایمیل شما ارسال می شود
6- در این مرحله تاریخ مورد نظر و تعداد وقت (تعداد همراهان) را وارد کرده سپس در آن بازه زمای وقت های خالی به شما نمایش داده می شود.
7- وقت مورد نظر را انتخاب کرده و روی دکمه تایید کلیک کنید.

مدارک لازم برای تعیین وقت آدرس ایمیل معتبر ، شماره تماس و تاریخ تولد شخص میباشد . مدارک اصلی هنگام ثبت نام اولیه در سایت پیوست شده ونیازی به پیوست دوباره آن نمی باشد.

شرکت مهلا گشت آسمان هم چنین برای رفاه حال مسافران عزیز قادر به گرفتن وقت سفارت در آنکارا ، استانبول ، دبی ، ابوظبی ، تفلیس ، باکو و ایروان می باشد که با توجه به شرایط مسافر برای سهولت بیشتر طبق درخواست شخص از کشورهای مذکور وقت سفارت کاناداگرفته می شود.

هزینه کامل خدمات برای تمامی شهرهای ذکر شده 40 دلار کانادا می باشد که شامل تمام هزینه های وقت انگشت نگاری برای ویزا کانادا می باشد.